Laureatką przeprowadzonego wśród uczniów klas pierwszych szkolnego konkursu na najbardziej kreatywny zeszyt do WOKu została Wiktoria Bartusik z klasy 1C, a wyróżnienia otrzymały Julia Solarz z klasy 1D i Magdalena Stefanik z klasy 1F. Zeszyty wszystkich dziewcząt nie tylko zawierały poprawne merytorycznie wiadomości, ale również wyróżniały się ciekawą formą i rozwiązaniami wizualnymi zastosowanymi w notatkach.
Była to druga edycja konkursu mającego na celu zmotywowanie uczniów do samodzielnego tworzenia notatek oraz promowanie metod kreatywnego notowania i technik zapisu wspierających zapamiętywanie oraz proces uczenia się (mapy myśli, myślenie wizualne, system notowania Cornella).
Prowadzenie przez uczniów zeszytu wydaje się rzeczą tak oczywistą i tak prostą (wciąż pokutuje podejście „przecież każdy to potrafi!”), że rzadko monitoruje się, jak uczniowie radzą sobie z tym zadaniem. Tymczasem dobre notatki powstają w wyniku analizy strumienia informacji, selekcji tych istotnych, a później właściwego rozplanowania zapisu wzmocnionego często elementami graficznymi. Tylko takie notatki będą wspierać zapamiętywanie wiadomości. Dobre notatki to po prostu filar uczenia się, a notowanie to też sztuka!
W konkursie wzięło udział 23 uczniów (nie tylko dziewczęta!). Wszyscy zdobyli nagrody w postaci ocen, a dodatkowo trzy osoby, których zeszyty okazały się szczególnie dopracowane, otrzymają nagrody rzeczowe: Wiktoria wygrała specjalny notatnik, a Julia i Magda bruliony. Zarówno notatnik, jak i bruliony mają karty pokryte kropkami, dlatego świetnie sprawdzą się w sporządzaniu wszelkich projektów graficznych i kreatywnych form zapisu, które dziewczęta będą mogły jeszcze bardziej rozwijać.